سرباز، یک سرمایه عظیم است که باید راه استفاده از آن را آموخت

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::در آستانه برگزاری ششمین جشنواره جوان سرباز، دست اندرکاران این جشنواره طی نشستی با سردار جزایری معاون امور بسیج و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، ضرورت توجه بیشتر به مقوله سربازی مورد توجه و تبیین قرار گرفت.

در آستانه برگزاری ششمین جشنواره جوان سرباز، دست اندرکاران این جشنواره طی نشستی با سردار جزایری معاون امور بسیج و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، ضرورت توجه بیشتر به مقوله سربازی مورد توجه و تبیین قرار گرفت.

در این دیدار که در ستاد کل نیروهای مسلح با حضور نمایندگان ارتش، سپاه، وزارت دفاع، نیروی انتظامی و بسیج صورت گرفت، سردار جزایری با اشاره به اهمیت قشر سرباز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برگزاری ممتد و بدون وقفه جشنواره سرباز را یکی از نقاط قوت این جشنواره دانست و گفت: از آنجایی که این جشنواره با قشر عظیمی از جوانان کشور و بدنه اصلی نیروهای مسلح در ارتباط است، بسیار مهم است.

وی در ادامه، موضوع سرباز و سربازی را با امنیت ملی و قدرت دفاعی کشور مرتبط دانست و افزود: لازم است از طُرق مختلف از جمله همایش ها و جشنواره هایی که با موضوع سرباز برگزار می شود، جامعه را به سمت درک لازم از مقوله سربازی سوق داد.

سردار جزایری، توجه لازم و کافی به سربازی در نیروهای مسلح را بسیار مهم برشمرد و افزود: همگرایی بیشتر بین جوانان و خانواده ها با مقوله سربازی از ضروریات حوزه مهم سربازی در جامعه است.

معاون امور بسیج و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه، هم گرایی و پرهیز از واگرایی و نیز کم کردن فاصله بین شعار و عمل را از مهم ترین عوامل جذابیت مقوله سربازی در بین جوانان برشمرد و گفت: در این راستا ما باید یک گفتمان و باور جدید در زمینه سربازی را در عرصه های کشوری و لشکری به وجود بیاوریم که البته انجام این کار نیاز به اصلاح در ساختار سربازی دارد.
سردار جزایری خطاب به دست اندرکاران ششمین جشنواره جوان سرباز افزود: سرباز یک عنصر جوان و کار آمد ایرانی است که بخش مهمی از عمرش را در جهت حراست از کشور و نظام صرف می­کند لذا ما باید در بخش آموزش و نیز تعامل و ارتباط با سربازان، نگاهی نو و منطبق با خواست مقام معظم رهبری به مقوله سربازی داشته باشیم.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور فراهم آوردن شرایط بهتر برای خدمت جوانان سرباز را بسیار مهم برشمرد و افزود: نگاه ما به سرباز بایستی سرمایه محور باشد یعنی باور کنیم سرباز، یک سرمایه عظیم است که باید راه استفاده از این سرمایه را آموخته و به آن عمل نماییم.

معاون امور بسیج و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران برای سرباز اهمیت زیادی قائل است و قدر شناس سربازان می باشد. برگزاری جشنوارهایی مانند جشنواره جوان سرباز نیز محملی در زمینه قدردانی از مقام و منزلت سرباز است.

سردار جزایری در پایان گفت: باید سعی کنیم از درون جشنواره هایی مانند جشنواره جوان سرباز اهمیت مقوله سربازی برای کشور و نظام بیرون بیاید و سرباز متوجه شود، سربازی هدر رفت وقت نیست بلکه حرکتی جهادی در حراست از کشور و نظام است. البته برای انجام این کار و جا انداختن این تفکر با ارزش باید یک کار فرهنگی منسجم و قوی صورت پذیرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا